Retourneren - Homerebels.nl
Menu
EUR
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Royale retourtermijn van 30 dagen
  • Betaal achteraf met Klarna
  • Alles uit voorraad leverbaar

Retourneren

 
RETOURNEREN.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht je bestelling te retourneren, zonder opgaaf van redenen binnen 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren van een bestelling is voor eigen rekening. Je koopt dus zelf een verzendlabel bij een koerier naar keuze. Zorg er altijd voor dat je in de doos een briefje stopt met je ordernummer, beginnend met ORD. Zonder ordernummer kunnen wij je retour niet verwerken. Stuur alle artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij je retourzending zo snel mogelijk kunnen behandelen. Wanneer je een verzendservice gebruikt vergeet dan niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je een bewijs hebt dat je het hebt verstuurd, mocht de zending verloren raken tijdens het versturen.

Naar welk adres stuur ik mijn pakket retour?

Ons algemene retouradres voor woonaccessoires is:

Homerebels

T.a.v. Maxime Bom

Europarei 72

1422DA Uithoorn

 

Indien u eetkamerstoelen wilt retourneren is het adres:

Multitrade Store

Nijverheidsstraat 10

1704 RA Heerhugowaard

Hoe snel wordt mijn retourzending verwerkt?

Je retourzending wordt binnen 5 werkdagen behandeld. Terugbetaling wordt automatisch gedaan op de bankrekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Houd er rekening mee dat dit afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank tot wel 10 werkdagen kan duren.

De staat van retour te zenden artikelen.

Geretourneerde artikelen dienen, nieuw en ongebruikt te zijn en dienen te zijn voorzien van alle labels. Wanneer meegeleverd dienen verpakkingen ook geretourneerd te worden. Retourzendingen die zijn beschadigd, vervuild of anderszins niet meer in de originele staat zijn worden geweigerd en teruggestuurd naar de klant.

Wie is verantwoordelijk voor de retourzending?
De retourzender is wettelijk verplicht zorg te dragen voor de artikelen en wordt verantwoordelijk gehouden voor alle schade aan de artikelen totdat wij deze retour hebben ontvangen. Wij raden je ook aan een traceerbare manier van verzending te gebruiken en om het bewijs van verzending te bewaren voor het geval er twijfel ontstaat. Houd er rekening mee dat je zelf de kosten voor de retourzending dient te betalen.

Te late retourzendingen.
Retourzendingen moeten worden teruggestuurd binnen 30 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. Retourzendingen die wij ontvangen na deze termijn worden alleen geaccepteerd op beslissing van Homerebels en worden mogelijk alleen terugbetaald met winkeltegoed.

Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?
Het bedrag van de geretourneerde artikelen wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst teruggestort op je rekening. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor -bij een retourzending- de door jouw gemaakte verzendkosten. Deze verzendkosten worden niet geretourneerd.

Als je kiest voor de betaalmethode Klarna zijn de betaalkosten altijd voor eigen rekening daar wij ook voldoende gratis betaalopties beschikbaar stellen. 

 

BESTELLING WIJZIGEN.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Het is niet mogelijk om een deel van je bestelling te veranderen wanneer je bestelling voltooid is. We adviseren je om je bestelling te annuleren en te retourneren aan ons op de manier zoals beschreven onder ‘hoe kan ik mijn bestelling retourneren?’.

Kan ik een artikel ruilen?
Neem hiervoor contact op met [email protected], er wordt dan gekeken of ruilen mogelijk is. Wanneer dit het geval is zal per e-mail worden uitgelegd wat je moet doen. Als ruilen niet mogelijk is raden we je aan om het artikel dat je wilt ruilen te retourneren en de items die je wilt hebben op de normale wijze te kopen in onze webshop. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem contact op met [email protected] en wij zorgen voor een passende oplossing.

 

DEFECT ARTIKEL.

 

Wat doe ik met een defect artikel?
Alle artikelen worden gecheckt op kwaliteit en fouten alvorens ze verpakt en verzonden worden. Mocht je een artikel toch niet in een perfecte staat ontvangen neem dan contact met ons op via [email protected], stuur altijd een foto mee van het defect.

Artikelen worden als defect beschouwd als ze beschadigd worden ontvangen of wanneer er zich een fout voordoet binnen zes maanden na de aankoop. Artikelen die zijn beschadigd als gevolg van slijtage worden niet beschouwd als defect.

Wanneer mogelijk zal Homerebels het artikel repareren. Wij kunnen een defect artikel alleen omruilen voor hetzelfde product, zolang de voorraad strekt. Wanneer een reparatie of vervanging niet mogelijk is zal het volledige aankoopbedrag worden vergoed in de vorm van een tegoedbon te besteden in onze webshop.

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »